فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز ، نایت اسکین


مراسم معرافه مدیرعامل جدید استقلال برگزار شد - شوتبال!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوتبال!

مراسم معارفه‌ی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد.

مراسم تودیع علی‌ فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق و معارفه امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل جدید استقلال سه‌شنبه در کاخ سعدآباد برگزار شد. ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال به همراه قریب مدیرعامل پیشین باشگاه از نخستین میهمانان ویژه مراسم بودند که پس از مدتی با ورود اعضا هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به ترتیب، مسعود زریبافان، خسرو دانشجو، امیدوار رضایی، سعید نفریه، علی انصاری و امیررضا واعظ آشتیانی به آنها ملحق شدند.

ضمن آنکه جوانفکر مشاور رسانه‌ای رییس جمهور نیز این جمع را همراهی می‌کرد.

زمانی که زریبافان با کنجکاوی خبرنگاران درباره حضور فتح‌الله‌زاده در این مراسم روبه‌رو شد، اعلام کرد که با مدیرعامل سابق استقلال تماس گرفته و قرار است تا فتح‌الله‌زاده به مراسم بیاید اما، لحظاتی بعد خسرو دانشجو به خبرنگاران گفت «که فتح‌الله‌زاده در سفر شهرستان است و در مراسم تودیع خود حاضر نخواهد شد.»

در ادامه مراسم امیر قلعه‌نویی به همراه سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال تهران خود را به محل افطاری سعدآباد رساندند که در این میان غیبت مجتبی جباری و وحید طالب‌لو بازار گمانه‌زنی و شایعه را داغ کرد.

با اضافه شدن کامران دانشجو، استاندار تهران به جمع حاضر، مراسم معارفه واعظ آشتیانی در بخش دیگری از مجموعه کاخ موزه سعدآباد برگزار شد که این مراسم با بی‌نظمی‌هایی همراه بود.

ابتدا حاضران در حالی که به احترام نواخته شدن سرود ایران برپای ایستاده بودند، با بروز مشکل فنی و پخش نشدن سرود ناچار شدند پس از دقایقی بار دیگر سرجای خود بنشینند و در ادامه نیز صحبت‌های حاضرین به خصوص بازیکنان و لیدرهای باشگاه سبب شد تا سخنرانی مدیران استقلال با اختلال روبه‌رو شود.

در این مراسم پس از قرائت لوح تودیع فتح‌الله‌زاده، خسرو دانشجو رییس هیات مدیره استقلال و سپس مسعود زریبافان رییس مجمع باشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس امیررضا واعظ آشتیانی لوح معارفه مدیرعاملی خود را در حضور اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از مسعود زربافیان دریافت کرد.

بدین ترتیب امیررضا واعظ آشتیانی به صورت رسمی کار خود را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال تهران آغاز کند.


[ چهارشنبه 87/7/3 ] [ 8:15 عصر ] [ امیر ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
لینک های مفید
آرشیو مطالب
امکانات وب